wtorek, 23 stycznia 2018

Na imię mam Danuta  , jestem babcią na emeryturze .Mam piękną maleńką wnusię dla której bym wszystko zrobiła:)
Moją pasją jest gotowanie , pieczenie , lubię jak moim bliskim smakują potrawy które przygotowuję.Troszkę za późno staram się sprawdzać w moich kulinarnych przepisach,ale kiedy byłam młodsza nie było modne gotowanie,ani nie było nic,nic tzn.nic.nie było przypraw jakie teraz są,ani produktów.Było ciężko i nie myślało się co ugotować i jak doprawić tylko gdzie coś dostać by zrobić najprostszą potrawę.Czasy zmieniły się i chwała,żyje nam się lepiej,a ja mam czas by wymyślać nowe potrawy ,myślę ,że Wam posmakują:)
Dzieci poszły na swoje,aby nie nudzić się mam trzy koty i psa owczarka długowłosego,poświęcam im wiele czasu i gdybym była młodsza na pewno bym przygarnęła jeszcze jakiegoś kotka.
  Uwielbiam zbieranie grzybów i ich przetwarzanie na zimę. Las mnie uspokaja i w nim nabieram siły na caly rok, by znów powtórzyć poprzedni rok w zbieraniu tych wspaniałych grzybowych okazów. Moimi przepisami chcę się z moimi czytelnikami podzielić . Myślę że nie jeden przepis będzie dla Was inspiracją .Serdecznie Wam polecam moje przepisy,są łatwe,tanie i przystępne,nie wyszukane,po prostu kuchnia pełna fantazji:)
Zapraszam również po moje przepisy na Smaker.pl udzielam się tam pod nickiem Docherro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz